Cariere Avestis


Consilier Juridic

Echipa AVESTIS este în căutarea unui nou coleg pentru ocuparea postului de consilier juridic în cadrul departamentului de recuperare bunuri și creanțe.

Descrierea jobului:

Ne dorim o persoană motivată, ambițioasă și plină de energie pozitivă ca să poată duce la îndeplinire cerințele postului pe care îl va ocupa. Un consilier juridic pregătit să gestioneze portofoliul de dosare alocat în cel mai profesionist mod posibil, la standardele ce le oferă compania noastră partenerilor și în conformitate cu regulamentul și procedura pe care se fundamentează, principial, societatea pe care o reprezentăm.

Responsabilitatile candidatului:

Iată ce presupune activitatea de consilier juridic pe segmentul recuperărilor în compania noastră:

  • Activități ce presupun recuperare de bunuri și debite de la persoanele fizice și juridice, pe cale amiabilă sau prin intermediul procedurilor judiciare;
  • Gestionarea portofoliului de debitori alocat, conform procedurilor de lucru interne;
  • Contactarea telefonică a debitorilor în vederea informării cu privire la situația debitelor restante, în vederea încheierii unor acorduri de plată pe cale amiabilă;
  • Contactarea directă a debitorilor pe teren în vederea identificării/recuperării bunurilor/debitelor și participarea la negocierea termenilor de plată cu debitorii, într-o manieră fermă și profesionistă;
  • Monitorizarea și gestionarea dosarelor aflate în portofoliu, menținerea relației cu executorii judecătorești, administratorii/lichidatorii judiciari și instituțiile pe rolul cărora acestea se află, precum și întocmirea de rapoarte periodice;
  • Menținerea și administrarea parteneriatelor cu clienții și colaboratorii societății;
  • Întocmirea și redactarea de acte cu caracter juridic: notificări, somații, adrese către diverse instituții, cereri de executare silită, plângeri penale, contestații, întâmpinări și alte acte cu caracter juridic;
  • Întocmirea de evidențe, rapoarte și informări săptămânale și/sau lunare privind rezultatele activității desfășurate.

Solicitarile noastre:

Astfel că, viitorul nostru coleg ne dorim să întrunească următoarele calități și atribute:

  • Să aibă o atitudine pozitivă, să fie optimist, dispus să învețe și să se dezvolte profesional;
  • Să fie organizat, cu inițiativă, un bun negociator, cu atitudine fermă și să fie capabil să ia decizii în situații delicate, să acorde o foarte mare atenție detaliilor și să fie în permanență capabil să își îmbunătățească și să-și eficientizeze modul de lucru;
  • Să dețină avantajul unui time management foarte bine organizat și să își prioritizeze task-urile cât mai eficient;
  • Să aibă studii superioare juridice finalizate. Poate fi proaspăt absolvent, masterand sau cu experiență în domeniu. Cunoștințele privind executarea silită, procedura insolvenței, procedura civilă vor constitui cu siguranță un avantaj, însă nu este un criteriu eliminatoriu!
  • Experiența profesională pe un post similar, pe segmentul de recuperare a bunurilor provenite din contractele de leasing și colectare a creanțelor constituie, de asemenea, un avantaj;
  • Să fie deținător de permis auto, cu experiență în ceea ce privește șofatul și să fie disponibil pentru deplasări atât pe plan local (în București), cât și în celelalte regiuni din țară, întrucât o mare parte din activitate se poate petrece pe teren;
  • Să se exprime coerent, corect, clar și concis atât în vorbire, cât și în scris și să prezinte înclinație către compoziție și redactare de texte juridice;
  • Să fie cunoscător de limba engleză, iar orice altă limbă străină cunoscută reprezintă un plus;
  • Cunoștințe de operare în Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).

Ce ii oferim?

  • Atmosferă de lucru plăcută, mediu de lucru dinamic și profesionist;
  • Îndrumare, suport și consiliere profesională. Suntem o echipă unită și ne ajutăm reciproc în orice situație;
  • Training intern, acces la training-uri și cursuri pentru dezvoltare profesională;
  • Promovare prin intermediul activității de publicistică și a evenimentelor organizate de societatea noastră;
  • Pachet salarial motivant, bonusuri în funcție de realizări și de implicare.

Avocat

Candidatul ideal:

  • Cunostinte solide privind procedura insolventei;
  • Cunostinte solide privind executarea silita;
  • Cunostinte solide privind procedura civila;
  • Cunostinte privind dreptul muncii, drept societar si contracte;
  • Experienta in materia recuperarii de creante si in material leasing-ului reprezinta un avantaj;
  • Usurinta in utilizarea limbajului juridic;
  • Capacitate de analiza, sinteza si interpretare a contractelor;
  • Abilitati excelente de comunicare, negociere;
  • Foarte bune abilitati de lucru in echipa;
  • Persoana organizata, dinamica, creativa si cu initiativa;
  • Capacitate de organizare, de prioritizare a activitatilor si orientare spre rezolvarea problemelor;
  • Atitudine profesionista si atentie la detalii;
  • Abilitati de planificare si organizare;
  • Excelente cunostinte de MS Office - Word, Excel;
  • Posesor/soare permis auto, categoria B (obligatoriu);
  • Cunostinte excelente de limba engleza (scris,vorbit).

Descrierea postului

  • Redactarea și susținerea acțiunilor civile;
  • Redactare cereri de deschidere a procedurii insolvenței, înscriere la masa credală, orice alte cereri incidentale pe parcursul procedurii prevăzute de Legea nr. 85/2006, participare la termenele procedurale;
  • Redactarea acțiunilor privind procedura de executare silită, menținerea legăturii cu executorii judecătorești și monitorizarea dosarelor execuționale aflate în portofoliul executorilor judecătorești;
  • Apărarea intereselor în cazul contestațiilor la executare, orice alte demersuri procedurale în cadrul procedurii executării silite;
  • Realizarea procedurilor în fața instanțelor judecătorești prin depunerea, urmărirea și susținerea dosarelor;
  • Redactarea documentelor necesare în relația cu instanțele de judecată sau diversele instituții;
  • Participare la negocieri/concilieri directe;
  • Contactarea debitorilor în vederea stabilirii angajamentelor de plată și redactarea răspunsurilor către debitori;
  • Procedura ordonanței de plată;
  • Plângeri penale pentru săvârșirea infractiunilor de abuz de încredere și înșelăciune;
  • Interpretarea și analiza contractelor;
  • Relația directă cu clienții societății (corespodența, rapoarte, situații, informări);
  • Rapoarte și situații generale săptamânale și/sau lunare;

Beneficii:

  • Mediu de lucru competitiv;
  • Posibilitatea dezvoltării personale și profesionale;
  • Retribuție corespunzătoare realizărilor și implicării
Cariere Avestis

Pasionat de drept?

Iți oferim un loc de muncă provocator, unde se dezbat aspecte complexe și se ține cont de opinia argumentată a fiecarui angajat.

Trimite-ne CV la office@avestis.ro