Cariere Avestis


Consilier Juridic

Crestem, ne dezvoltam si cautam un coleg nou in echipa noastra, asa ca suntem in cautarea unui consilier juridic pentru departamentul de recuperari bunuri/creante.

Descrierea jobului:

  • Cautam un consilier juridic pregatit sa gestioneze portofoliul de dosare alocat in cel mai profesionist mod posibil, la standardele ce le ofera compania noastra pertenerilor si in conformitate cu procedura companiei noastre.

Responsabilitatile candidatului:

  • Activitati ce presupun recuperare de bunuri si debite de la persoanele fizice si juridice pe cale amiabila sau prin intermediul procedurilor judiciare.
  • Gestionarea portofoliului de debitori alocat conform procedurilor interne.
  • Contactarea telefonica a debitorilor in vederea informarii cu privire la situatia debitelor restante, in vederea incheierii unor acorduri de plata pe cale amiabila.
  • Contactarea directa a debitorilor pe teren in vederea identificarii/recuperarii bunurilor/debitelor si participarea la negocierea termenilor de plata cu debitorii, intr-o maniera profesionala.
  • Monitorizarea si gestionarea dosarelor aflate in gestiunea acestuia in relatia cu executorii judecatoresti, administratorii/lichidatorii judiciari si institutiile pe rolul carora acestea se afla si intocmirea de rapoarte periodice.
  • Mentinerea si administrarea parteneriatelor cu clientii si colaboratorii societatii.
  • Intocmirea si redactarea de acte cu caracter juridic: notificari, somatii, adrese catre diverse intitutii, cereri executare, plangeri penale, contestatii, intampinari si alte acte cu carecter juridic.
  • Intocmirea de evidente, rapoarte si informari saptamanale si/sau lunare privind rezultatele activitatii.

Solicitarile noastre:

  • Atitudine pozitiva, optimist, dispus sa invete si sa se dezvolte profesional.
  • Organizat, cu initiativa, un bun negociator, cu atitudine ferma si sa fie capabil sa ia decizii in situatii limita, foarte atent la detalii, ce cauta sa isi imbunatateasca in permanenta metoda de lucru.
  • Studii superioare juridice finalizate sunt obligatorii. Poate fi proaspat absolvent, masterand sau cu experienta. Cunostintele privind executarea silita, procedura insolventei, procedura civila, cu singuranta vor fi un plus, dar nu criteriu eliminatoriu!
  • Experienta in materia recuperarii de creante si in materia leasing-ului reprezinta un avantaj!
  • Detinator de permis auto (experienta obligatorie!) si disponibil pentru deplasari atat in Bucuresti cat si in tara, avand in vedere ca o mare parte din timpul alocat activitatii se poate petrece pe teren.
  • Cunoscator de limba engleza (orice alta limba straina cunoscuta este un plus).
  • Cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).

Ce ii oferim?

  • Atmosfera de lucru placuta, mediu de lucru dinamic si profesionist.
  • Indrumare. Suntem o echipa unita si ne ajutam reciproc intotdeauna.
  • Training intern, acces la training-uri si cursuri pentru dezvoltare profesionala.
  • Pachet salarial motivant, bonusuri in functie de realizari si de implicare.

Avocat

Candidatul ideal:

  • Cunostinte solide privind procedura insolventei;
  • Cunostinte solide privind executarea silita;
  • Cunostinte solide privind procedura civila;
  • Cunostinte privind dreptul muncii, drept societar si contracte;
  • Experienta in materia recuperarii de creante si in material leasing-ului reprezinta un avantaj;
  • Usurinta in utilizarea limbajului juridic;
  • Capacitate de analiza, sinteza si interpretare a contractelor;
  • Abilitati excelente de comunicare, negociere;
  • Foarte bune abilitati de lucru in echipa;
  • Persoana organizata, dinamica, creativa si cu initiativa;
  • Capacitate de organizare, de prioritizare a activitatilor si orientare spre rezolvarea problemelor;
  • Atitudine profesionista si atentie la detalii;
  • Abilitati de planificare si organizare;
  • Excelente cunostinte de MS Office - Word, Excel;
  • Posesor/soare permis auto, categoria B (obligatoriu);
  • Cunostinte excelente de limba engleza (scris,vorbit).

Descrierea postului

  • Redactarea și susținerea acțiunilor civile;
  • Redactare cereri de deschidere a procedurii insolvenței, înscriere la masa credală, orice alte cereri incidentale pe parcursul procedurii prevăzute de Legea nr. 85/2006, participare la termenele procedurale;
  • Redactarea acțiunilor privind procedura de executare silită, menținerea legăturii cu executorii judecătorești și monitorizarea dosarelor execuționale aflate în portofoliul executorilor judecătorești;
  • Apărarea intereselor în cazul contestațiilor la executare, orice alte demersuri procedurale în cadrul procedurii executării silite;
  • Realizarea procedurilor în fața instanțelor judecătorești prin depunerea, urmărirea și susținerea dosarelor;
  • Redactarea documentelor necesare în relația cu instanțele de judecată sau diversele instituții;
  • Participare la negocieri/concilieri directe;
  • Contactarea debitorilor în vederea stabilirii angajamentelor de plată și redactarea răspunsurilor către debitori;
  • Procedura ordonanței de plată;
  • Plângeri penale pentru săvârșirea infractiunilor de abuz de încredere și înșelăciune;
  • Interpretarea și analiza contractelor;
  • Relația directă cu clienții societății (corespodența, rapoarte, situații, informări);
  • Rapoarte și situații generale săptamânale și/sau lunare;

Beneficii:

  • Mediu de lucru competitiv;
  • Posibilitatea dezvoltării personale și profesionale;
  • Retribuție corespunzătoare realizărilor și implicării
Cariere Avestis

Pasionat de drept?

Iți oferim un loc de muncă provocator, unde se dezbat aspecte complexe și se ține cont de opinia argumentată a fiecarui angajat.

Trimite-ne CV la office@avestis.ro